Ceist Riail Cispheile?

Le linn Saor-Caith, cad é an riail má tharlaíonn an dá rud seo a leanas: 1) téann imreoir freasúra isteach sa lána ró-luath (sárú lána), agus 2) Ní chailleann an Saor-Caith an t-imeall (sárú lámhachóra)? Bhíomar ag Lámhach Ardscoile le Clinic Atreoraithe Coláiste, agus mar sin bhí na tagairtí san iomaíocht do phoist Coláiste D-2 agus D-1. Níor rialaigh an Tag ach maidir le sárú an lámhach, agus mar sin níor ceadaíodh ath-lámhach.

11 Freagraí

  • JoshFreagra is Fearr



    Bhí an tagairt ceart, dar liom.

    Seo cuid de na rialacha ábhartha maidir le caith saor in aisce don NBA (tá a fhios agam, ní coláiste nó scoil ard, ach creidim go bhfuil siad cosúil leo):



    a. Tar éis don liathróid a bheith ar fáil do lámhachóir le caith saor, déanfar a iarracht laistigh de 10 soicind sa chaoi is go rachaidh an liathróid isteach sa chiseán nó go rachaidh sí i dteagmháil leis an bhfáinne sula dtéann imreoir i dteagmháil léi. Beidh an lámhachóir laistigh den chuid sin den chiorcal caith saor taobh thiar den líne saor ó chaitheamh.

    brí spioradálta na n-éan sa Bhíobla



    c. Ní dhéanfaidh imreoir a áitíonn spás lána caith saor teagmháil leis an urlár ar an líne lána caith saor nó trasna air, ná ní dhéanfaidh aon imreoir 'siar' níos mó ná 3 'ón líne lána caith saor. Ní mór d’imreoir nach bhfuil spás lána caith saor aige fanacht taobh thiar den líne trí phointe. Beidh feidhm ag an srian seo go dtí go bhfágfaidh an liathróid lámha an chaiteora saor.

    D’fhéadfadh an dá riail seo a bheith beagán difriúil maidir le liathróid choláiste nó ardscoile, ach nílim cinnte.

    uimhir 8 a chiallaíonn sa Bhíobla

    Anois, seo an rialú ar phionóis a ghearrtar:



    (6) Má sháraíonn gach foireann saor-chaitheamh, ar chaitheamh saor in aisce atá le fanacht san imirt, éiríonn an liathróid marbh, ní féidir aon phointe a scóráil agus atosóidh an liathróid le léim idir aon dá chéile comhraic ag an lárchiorcal.

    Is rialacha NBA iad seo, ach creidim, cé go bhféadfadh na meicnic a bheith beagáinín difriúil (liathróid léim, mar shampla), go bhfuil na ginearálacha fós mar an gcéanna don choláiste agus don scoil ard.

    Sháraigh an lámhachóir agus an cosantóir rialacha, agus níl aon réamhchúram ann do riail amháin ná don riail eile, agus mar sin éiríonn an liathróid marbh, b’fhéidir, sa chás seo, á bronnadh ar an bhfoireann eile?

    Foinse (í): nba.com
  • Gan ainm



    I mo thaithí féin ba chóir gur ghlaodh an sárú lána. Má bhuaileann imreoir ‘liathróid aeir’ ón líne saor ó chaitheamh, níor cheart sárú a ghlaoch. Mar sin féin, má théann imreoir freasúra isteach sa lána sula scaoiltear an liathróid, ba cheart sárú lána a ghlaoch láithreach agus an t-imreoir a athphreabadh.

  • ?

    Riail Caith Saor Airball

    cad a chiallaíonn sé má aisling tú faoi troid
    Foinse (í): https://owly.im/a8Qeu
  • M-Éasca

    má sháraíonn sé lána, faigheann an lámhachóir lámhaigh eile. sárú lámhach níl aon reshooting. má sháraíonn an lámhach é ar an gcaitheamh saor in aisce deireanach, is liathróid marbh é agus faigheann an fhoireann eile é

  • thepuzzler2035

    má théann an fhoireann chosanta isteach sa lána ró-luath agus má chailltear an lámhaigh is féidir leat é a lámhach. má théann foireann ionsaitheach hte isteach ró-luath ar dhéantús nó ar iarraidh, faigheann an fhoireann lochtach an liathróid agus ní bhronntar aon phointe.

    cad a chiallaíonn sé chun aisling faoi wolves
    Foinse (í): tuiscint choiteann: 0 ust kidding
  • Gan ainm

    Tharla an sárú lána ar dtús. Ba cheart go sáródh an sárú sin an t-imeall a cailleadh.

  • crowdog31

    Má thuigim duit go cruinn níor ghlaoigh sé ach sárú ar an 2ú ceann ansin tá siad mícheart !! Is athsheilg an fhoireann freasúra sa lána mura ndearnadh í le foireann eile sa lána.

  • Jason B.

    Déanann na sáruithe fritháireamh ar a chéile, agus socraíonn an tsaighead seilbhe cé a fhaigheann an liathróid.

  • Gan ainm

    Bhuel tá do dhá riail ceart. Mar sin, ba chóir gurbh é an dá cheangal a bhí ann. Agus ba chóir go bhfuair an lámhach imreoir lámhaigh nó shots eile.

  • keith m

    ba chóir go mbeadh lámhaigh eile faighte ag an lámhachóir

  • Taispeáin níos mó freagraí (1)